Recreatie-organisator 28 uur – 32 uur


05-04-2018 JOURE – Per direct is Vegelin State op zoek naar een enthousiaste recreatie-organisator m/v. Het aantal arbeidsuren is gemiddeld minimaal 28 uur en maximaal 32 uur uur per week, met als eerste standplaats woonzorgcentrum Vegelin State te Joure. De arbeidsovereenkomst wordt aangegaan voor een jaar, waarna de kans bestaat dat de arbeidsovereenkomst wordt omgezet naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Functie informatie
Als recreatie-organisator coördineer je alle activiteiten in woonzorgcentrum Vegelin State. Deze activiteiten worden afgestemd met kleinschalig wonen Us Hof en kleinschalig wonen De Werf. Je bent de zogenaamde “spin” in het web. Hierbij horen ook de activiteiten rondom speciale gelegenheden van de bewoners, zoals bijvoorbeeld jubilea en verjaardagen en de activiteiten tijdens speciale feestdagen. Daarnaast organiseer je het afscheid van personeel en van bewoners.

Je organiseert de algemene activiteiten op de dinsdag- en de donderdagmiddag. Hierbij hoort ook de voorbereiding van deze activiteiten. Je werkt samen met de vrijwilligerscoördinator, de receptie, de keuken en de linnendienst. Je werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag en soms in de weekenden. Dit hangt af van de activiteiten die er zijn gepland. Je werkdagen zijn vanaf 13.00 uur maar afhankelijk van de activiteit kan dit ook in de avond zijn.

Het is wenselijk dat één of twee huiskamerdiensten door jou worden uitgevoerd. Deze huiskamerdienst is nu nog van 08.30 tot 13.30 uur. De functie van recreatie-organisator is ingeschaald in schaal 30.

Profiel
Je hebt een MBO-diploma SPW vanaf niveau 3 met een op de functie gerichte vakopleiding. Je werkt klantgericht, bent enthousiast en hebt oog en oor voor de behoeftes van de cliënt. Je beschikt over inzicht en kennis van verschillende ziektebeelden, begeleidingstechnieken alsmede van methodisch werken. Je hebt een positieve, stimulerende en servicegerichte beroepshouding en een flexibele en initiatiefrijke instelling naar bewoners en collega’s.

Arbeidsvoorwaarden
Een goed werkklimaat, salariëring en rechtspositie volgens de cao-VVT. Daarnaast biedt Hof en Hiem de mogelijkheid gebruik te maken van een werkkostenregeling met verschillende keuze mogelijkheden en bieden wij de mogelijkheid voor deelname aan diverse collectieve verzekeringen. Hof en Hiem kent een eigen reiskostenregeling.

Informatie
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Anna Zijlstra of Miranda Hobo tussen 8.30 en 9.30 uur via telefoonnummer 0513 – 412569.

Vacaturenummer
VS201815

Wil je solliciteren?
Je kunt op deze vacature reageren middels het schrijven van een sollicitatiebrief voorzien van cv en motivatie. Deze kan gemaild (vacature@hofenhiem.nl) worden, onder vermelding van vacaturenummer VS201815, aan de afdeling Personeelszaken t.a.v. Siepy Wielenga-Mulder. Je kunt reageren tot 17 april 2018.

Via genoemd emailadres ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging. Het kan zijn dat deze bij je emailberichten in de map met ‘ongewenste berichten’ terecht komt. Check deze map dus regelmatig om geen berichten van onze zorggroep te missen.

Tot slot
Sinds 1 januari 2016 is het voor zorgorganisaties die actief zijn in het domein van de Wet langdurige zorg wettelijk verplicht in het bezit te zijn van een ( Verklaring omtrent gedrag) VOG voor alle medewerkers die beroepsmatig zorg verlenen aan hun cliënten. Met een VOG wordt het voor de zorgaanbieder inzichtelijk of en toekomstige medewerker een justitieel verleden heeft dat in de weg staat aan zijn toekomstige functie. Cliënten in de ouderenzorg moeten kunnen vertrouwen op de professionaliteit en de integriteit van het (zorg)personeel waarmee zij in aanraking komen.

De kosten voor het verplicht aanvragen van een VOG worden vergoed door Zorggroep Hof en Hiem.