29-04-2019 SINT NICOLAASGA – Per direct is Hof en Hiem op zoek naar een enthousiaste ervaren assistent manager facilitair bedrijf voor zorggroep te Sint Nicolaasga. De gemiddelde arbeidsduur bedraagt 24 uur per week, waarbij je beschikbaar bent gedurende 4 dagen per week. De arbeidsovereenkomst wordt aangegaan voor een jaar, waarna een overeenkomst voor onbepaalde tijd tot een van de mogelijkheden behoort.
Functie informatie
Binnen het Facilitair Bedrijf vervul je als assistent manager een belangrijke rol bij het bewaken van uiteenlopende contracten met diverse partijen en verricht je verschillende inkoopwerkzaamheden. Voor onze cliënten ben je het eerste aanspreekpunt. Je zet de leveranciersbeoordeling uit en verwerkt de daaruit voortkomende evaluatie. Ook ondersteun je de Facilitair Manager bij uiteenlopende administratieve en secretariële werkzaamheden, zoals o.a. het verzorgen van de uitnodigingen voor vergaderingen en de verslaglegging hiervan. Voor deze functie is het van belang dat je kennis hebt van de wet- en regelgeving m.b.t. facilitaire zaken. Tot slot vervang je je collega van de afdeling Verhuur en de receptioniste bij hun afwezigheid
Profiel
Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding (facilitair) op minimaal MBO niveau. Daarnaast heb je ervaring in een soortgelijke functie. In je optreden ben je proactief, representatief, klantgericht en ga je je verantwoordelijkheden niet uit de weg. Je functioneert goed in teamverband maar je weet binnen je bevoegdheid ook zelfstandig beslissingen te nemen. Voor deze functie zoeken wij een collega met een goede beheersing van de nederlandse taal, zowel mondeling (bij voorkeur ook van de Friese taal) als schriftelijk. In deze functie dien je administratief en secretarieel goed onderlegd te zijn. Ervaring Microsoft Office (met name Outlook, Word en Excel) is een vereiste.
Arbeidsvoorwaarden
Een goed werkklimaat, salariëring en rechtspositie volgens de cao-VVT. Daarnaast biedt Hof en Hiem de mogelijkheid gebruik te maken van een werkkostenregeling met verschillende keuze mogelijkheden en bieden wij de mogelijkheid voor deelname aan diverse collectieve verzekeringen. Hof en Hiem kent een eigen reiskostenregeling.
Deze functie is ingedeeld in FWG 35.
Informatie
Voor meer informatie over deze vacature kun je tussen 08:30 uur en 09:00 uur contact opnemen met Annette Verstraaten, Manager Facilitair Bedrijf. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06-52343754.
Vacaturenummer
FB201901
Wil je solliciteren?
Je kunt op deze vacature reageren middels het schrijven van een sollicitatiebrief voorzien van cv en motivatie, onder vermelding van vacaturenummer FB201901. Deze kan gemaild worden naar vacature@hofenhiem.nl worden aan de afdeling Personeelszaken, t.a.v. Esther Boersma-Bosma. Je kunt reageren tot 7 mei 2019.